SMERFY, EKOLUDKI
Let’s play!- pobawmy się.
- Zadanie 1/ 72.Odczytujemy wspólnie napisy i wskazujemy je w zadaniu. Łączymy napisy z właściwą czynnością na obrazku.
- play- bawić się
- help-pomagać
- tidy up- sprzątać
- walk- spacerować
- Przygotowujemy kredki w czterech kolorach: żółty, niebieski, zielony i czerwony. Nazywamy czynności na obrazkach. Zamalowujemy kropki przy ilustracjach, na właściwy kolor według polecenia: Let’s walk Emma-kolor czerwony- red, Let’s tidy up Jack- kolor niebieski- blue, Let’s help-pomaga dziewczyka, kolor żólty- yellow, Lets play Toby- zielony green
- Otwieramy podręcznik i przypatrujemy się zdjęciom w ćwiczeniu 1/73. Które z nich najbardziej przypomina wiosenną pogodę? Słuchamy nagrania i wskazujemy obrazki. Następnie słuchamy nagrania jeszcze raz i powtarzamy nowe słowa. https://www.youtube.com/watch?v=8ZjpI6fgYSY
spring- wiosna, summer- lato, fall- jesień, winter-zima
- zadanie 2/73 wskazujemy obrazki odpowiednio do pogody. It’s rainy- jest deszczowo, It’s cloudy- jest pochmurnie, It’s windy- jest wietrznie