SMERFY, EKOLUDKI
Me and my family. Family time.
- Wskazujemy zdjęcia ilustrujące czynności. Powtarzamy słowa, zwracając uwagę na poprawną wymowę. Następnie możemy powtórzyć je jeszcze raz, demonstrując jednocześnie daną czynność. (zadanie 1 strona 70).
tidy up- sprzątam, help- pomagam, walk- spaceruje, play- bawię się
- Zadanie 2/70 Nazwij wykonywane czynności.
- Słuchamy piosenki. https://www.youtube.com/watch?v=pyC0NMusoXo&list=PLUmCByPN32-SXQH5bfO0Ngq6iK4Q6jP4q&index=21
Przyglądamy się zdjęciom i kolejno nazywamy czynności, które przedstawiają. Łączymy postacie z czynnościami, tak, aby pary były zgodne z treścią piosenki.
- Śpiewamy piosenkę pokazując czynności.
- Patrzymy na ilustrację w zadaniu 6/71, i nazywamy czynność, którą wykonuje chłopiec. Co on mówi? Następnie ilustrujemy inną czynność z lekcji i proponujemy jej wykonanie, mówiąc: Let’s… np. Let’s play- pobawmy się, let’s tidy up- posprzątajmy