MISIE CZARODZIEJE SMERFY Toys part II
Toys- Part II
Powtarzane słownictwo: toys- zabawki, tractor- traktor, teddy- miś, car- auto, doll- lalka, puzzle- puzzle, robot- robot, ball- piłka, what’s in the box?- co jest w pudełku?
Nowe słownictwo: a block- klocek, a dinosaur- dinozaur, a kite- latawiec, a plane- samolot, a train- pociąg, Do you like?- czy ty lubisz…?, Yes- tak, No- nie
1. Powtarzamy słownictwo za pomoca znanych już nam piosenek: https://www.youtube.com/watch?v=eb53_Kdc1XI
https://www.youtube.com/watch?v=PaVgfexJaig
2. What is it?
Odgadujemy nazwy znanych już nam zabawek, oraz uczymy się nowych słówek (a block- klocek, a dinosaur- dinozaur, a kite- latawiec, a plane- samolot, a train- pociąg) z nagraniem: https://www.youtube.com/watch?v=8-SWzpdcl6E
3. Like :-)/ 🙁 Don’t like
Potrzebne nam będą dwa patyczki, mogą być też wykorzystane kredki lub ołówki. Wycinamy z papieru technicznego dwa koła i prosimy dziecko, aby namalowało na jednym kole wesołą buzię-HAPPY FACE, a na drugim smutną buzię -SAD FACE. Obie buzie za pomoca taśmy klejącej przymocowujemy do patyczków. Następnie pokazujemy dziecku obrazki z zabawkami i pytamy: Do You like…?(tu kolejno wymieniamy zabawki) Zadaniem ucznia jest odpowiedzieć czy lubi daną zabawkę czy też nie, podnosząc znak buzi uśmiechniętej, mówiąc Yes, lub buzi smutnej: No.
-
What’s missing
Jesli mamy taką możliowść to ustawiamy zabawki, jeśli nie to wystarczą same obrazki z słownictwem, którego się uczymy. Mówimy ,,Close your eyes”-zamknij oczy i wtedy zabieramy jedną zabawkę, zadaniem dziecka jest odgadnięcie czego brakuje i nazwania zabawki po angielsku.
-
Goodbye time
W nagrodę za cięzka pracę troche przyjemności i razem z ulubionymi zabawkami możemy oglądać poznanego już ,,Timmy Time”